ثبت شرکت در آبیک

ثبت-شرکت در آبیک

ثبت-شرکت در آبیک


ثبت شرکت در آبیک از اولین اقداماتی است که می‌بایست به منظور راه اندازی کسب و کار اقتصادی خود در شهر آبیک انجام دهید. این منطقه از ظرفیت‌های بسیار زیادی برای اشتغال‌زایی برخوردار است به همین دلیل، بسیاری از افرادی که قصد دارند یک فعالیت اقتصادی را آغاز کنند تمایل دارند تا فرایند ثبت شرکت خود را در این شهر انجام دهند. لازم به ذکر است روند ثبت شرکت امری است حساس و نیاز به دقت بالایی دارد. به همین دلیل پیش از هر اقدامی توصیه می‌کنیم اطلاعات و دانش کافی در این زمینه را کسب نمایید. در این مقاله از دنیز ثبت همراه ما باشید تا این موارد را با یکدیگر بررسی نماییم.

راهنمای ثبت شرکت در آبیک

برای آنکه بتوانید کسب و کار اقتصادی خود را در شهرستان آبیک آغاز کنید نیاز است تا در گام اول اقدام به ثبت شرکت در آبیک نمایید. این امر می‌تواند وجه قانونی بسیار زیادی به شرکت شما ببخشد که منجر به برخورداری از مزایای بی‌نظیری خواهد شد. برای مثال، ثبت شرکت سبب می‌شود تا فعالیت اقتصادی مجموعه شما کاملا قانونی باشد. بنابراین افراد به راحتی می‌توانند از خدمات شرکت شما استفاده نموده یا محصولات شما را خریداری نمایند. همین امر سبب می‌شود تا سود حاصل از فروش محصولات و خدمات خود را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. نکته بسیار مهم آن است که پیش از هر اقدامی می‌بایست اطلاعات و دانش ضروری در این امر را در اختیار داشته باشید. در صورتی که خود شما تمایل به ثبت شرکت را دارید می‌توانید با مراجعه به سامانه‌ای که برای این امر راه‌اندازی شده، این فرایند را طی نمایید. در غیر اینصورت توصیه ما این است که امور مرتبط با ثبت شرکت خود را به موسسه ثبت شرکت در آبیک بسپارید. شما عزیزان در صورت تمایل به دریافت خدمات، مشاوره و اطلاع از شرایط می‌توانید با کارشناسان ما در دنیز ثبت تماس بگیرید.

 

ثبت شرکت

چرا شهرستان آبیک را برای ثبت شرکت انتخاب کنیم؟

همانطور که می‌دانید شهرستان آبیک از چهار جهت با مناطقی نظیر طالقان، ساوجبلاغ، بوئین زهرا و قزوین در ارتباط است و جزو شهرک‌های صنعتی کشور به شمار می‌رود. منظور از یک شهرک صنعتی، منطقه‌ای است که در آن انواع مراکز تولید صنعتی مستقر شده‌اند. شما به محض ورود به آبیک، متوجه حضور انواع کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی خواهید شد که سالهاست در این منطقه، زمینه اشتغال افراد بسیاری را فراهم نموده است. چنین مواردی سبب شده تا بسیاری از افرادی که قصد راه‌اندازی یک فعالیت اقتصادی را دارند، این منطقه را به عنوان مقصد نهایی برای ثبت شرکت انتخاب کنند. در قانون تجاری کشور، منظور از یک شرکت، مجموعه‌ای از 2 یا چند شریک است که در کنار یکدیگر، عهده‌دار مسئولیت‌ها و بدهی‌های شرکت خواهند بود.
ثبت شرکت می‌تواند مزایای بسیار زیادی برای صاحبین کسب و کارها باشد که به طور خلاصه می‌‍توان آنها را اینگونه بیان کرد:

  • بخشیدن وجه و اعتبار قانونی به فعالیت‌ تجاری
  • جلب اعتماد مشتریان
  • امکان حضور در مزایده‌ها و مناقصه‌ها
  • امکان شرکت کردن در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی
  • امکان استفاده از وام‌های کارآفرینی
  • امکان دریافت تسهیلات بانکی

چه شرکتی را می‌توان در آبیک به ثبت رساند؟

همانطور که گفته شد، پیش از اقدام به ثبت شرکت در منطقه آبیک نیاز است تا اطلاعات کافی و لازم را در این امر به دست آورید. اولین نکته، کسب اطلاعات لازم در مورد انواع شرکت‌ها می‌باشد که در این بخش به آن اشاره می‌کنیم.
شرکت سهام عام یکی از انواع شرکت‌هایی است که می‌توان در آبیک ثبت کرد. برای ثبت چنین شرکتی نیاز به حضور 5 نفر به عنوان سهامدار وجود دارد که موظف هستند تا 20 درصد سرمایه اولیه شرکت را تامین نمایند.
از دیگر انواع شرکت قابل ثبت، شرکت سهامی خاص است که در آن سهامداران موظف هستند تا کلیه سرمایه مورد نیاز، که به صورت سهام می‌باشد را تامین نمایند. برای ثبت یک شرکت سهامی خاص، به 2 بازرس و حداقل 3 سهامدار نیاز خواهید داشت.
شرکت مسئولیت محدود، از دیگر شرکت‌های پرطرفدار است که سرمایه آن، به صورت سهم‌الشرکه شناخته می‌شود. برای ثبت این شرکت به حداقل 2 نفر نیاز خواهید داشت.
از دیگر شرکت‌های قابل ثبت در منطقه آبیک می‌توان به شرکت تضامنی و شرکت تعاونی اشاره نمود که هریک دارای شرایط متفاوتی می‌باشند. انتخاب نوع شرکت پیش از هر امر دیگری از اهمیت برخوردار است بنابراین پیش از شروع به فرایند ثبت شرکت خود باید درباره نوع شرکت تصمیم‌گیری نمایید. برای آنکه بتوانید در مورد هریک از شرکت‌ها اطلاعات خود را تکمیل نمایید می‌توانید با کارشناسان ما در موسسه ثبت شرکت دنیز ثبت تماس حاصل نموده و مشاوره‌های لازم را دریافت کنید.

 

خدمات ثبت شرکت در آبیک

ثبت شرکت در شهرستان آبیک چقدر طول می‌کشد؟

حال که با مزایای ثبت شرکت در شهرستان آبیک و انواع شرکت‌ها آشنا شدید زمان آن رسیده که نسبت به تکمیل مدارک اقدام نمایید. بر اساس اینکه کدام نوع شرکت را انتخاب می‌کنید این مدارک می‌توانند متفاوت باشند:

  • اساسنامه و شرکتنامه شرکت
  • مدارک شناسایی اعضای هیئت مدیره و شرکا
  • آدرس پستی و تلفن محل شرکت
  • مجوزهای مربوطه در صورت نیاز

در مورد مدت زمان روند ثبت شرکت باید گفت این زمان می‌تواند بر اساس شهرستان و منطقه مورد نظر کاملا متفاوت باشد اما به طور کلی می‌توان گفت در صورتی که هیچ مشکلی در روند ثبت شرکت وجود نداشته باشد و تمامی مدارک نیز کامل باشد این امر چیزی در حدود 7 تا 10 روز طول خواهد کشید. روند ثبت شرکت امری بسیار حساس است و نیاز به دقت بالایی دارد. همچنین باید اطلاعات کافی و لازم در این زمینه را در اختیار داشته باشید. از این رو در صورتی که خود شما تمایل به ثبت شرکت دارید پیش از هرکاری بهتر است از منابع معتبر استفاده نموده و اطلاعات خود را تکمیل نمایید. در صورتی که تمایل دارید این روال را به یک شرکت معتبر و مجرب بسپارید کافیست تا با کارشناسان مجرب و متخصص ما در مجموعه دنیز ثبت تماس بگیرید. خدمات ثبت شرکت در آبیک یکی از چندین خدماتی است که توسط این مجموعه به شما همراهان گرامی ارائه می‌گردد. خدمات ثبت شرکت در سریع‌ترین زمان و با بهترین هزینه انجام می‌گیرد.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *