ثبت شرکت در شهر قدس + مدارک مورد نیاز

ثبت شرکت در شهر قدس ا

ثبت شرکت در شهر قدس ا


ثبت شرکت در شهر قدس به دلیل موقعیت تجاری این منطقه، امروزه مورد توجه افراد بسیار زیادی قرار گرفته است. با این حال باید گفت برای انجام این کار نیاز است تا با مراحل قانونی و امور مرتبط با ثبت اطلاعات آشنایی داشته باشید. در صورتی که تمایل دارید در این زمینه اطلاعات جامعی را کسب نمایید توصیه می‌کنیم در ادامه این مقاله همراه دنیز ثبت باشید.

راهنمای جامع ثبت شرکت در شهر قدس

یک شرکت تجاری از دو یا چندین نفر تشکیل شده است که در کنار یکدیگر، یک فعالیت تجاری قانونی را دنبال می‌کند. منظور از قانونی بودن شرکت، آن است که شرکت به طور رسمی ثبت و تائید شده باشد. ثبت شرکت در شهر قدس یکی از اقداماتی است که امروزه مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است. شهر قدس که نام قدیم آن قلعه حسن خان است، یک منطقه تجاری محسوب می‌شود. به همین دلیل افرادی که به تازگی قصد دارند کسب و کاری را راه‌اندازی کنند، این منطقه را به منظور ثبت و استقرار شرکت خود انتخاب می‌نمایند. از آنجایی که روند ثبت شرکت می‌تواند امری پیچیده باشد در این مقاله تصمیم گرفتیم به طور جامع در مورد آن صحبت کنیم.

ثبت شرکت در شهر قدس فوری

چرا باید شهر قدس را برای ثبت شرکت انتخاب کرد؟

پیش از آنکه به این سوال پاسخ دهیم باید گفت افرادی که قصد ثبت شرکت را دارند، عموما تمایل دارند تا علت ثبت قانونی شرکت را بدانند. ثبت شرکت چه مزایایی برای آنها دارد و آیا عدم ثبت آن می‌تواند مشکلاتی را برای آنها ایجاد کند؟ اگر بخواهیم به طور خلاصه به این سوال پاسخ دهیم باید گفت برای آنکه بتوانید کسب و کار و فعالیت تجاری خود را به صورت قانونی آغاز کرده و آن را ادامه دهید قطعا نیاز دارید تا شرکت خود را به صورت قانونی و از طریق مراجع مشخص ثبت نمایید. این امر علاوه بر آنکه بر وجه قانونی مجموعه شما می‌افزاید به شما امکان می‌دهد تا از تسهیلات و مزایایی نظیر معافیت از مالیات نیز بهره‌مند شوید.
در مورد شهر قدس باید گفت این منطقه که با نام قدیم قلعه حسن خان نیز شناخته می‌شود به دلیل موقعیت جغرافیایی که دارد امروزه به مقصد بسیاری از کسب و کارها تبدیل شده است. بنابراین اگر شما نیز قصد دارید فعالیت تجاری خود را به صورت قانونی شروع کرده و آن را گسترش دهید، با شرکای داخلی و خارجی کار کنید و از مزایای ثبت شرکت بهره‌مند شوید، ثبت شرکت در شهر قدس را به شما توصیه می‌کنیم.
شما به راحتی می‌توانید با در دست داشتن مدارک مربوطه به مجموعه دنیز ثبت مراجعه کرده و پس از دریافت مشاوره از کارشناسان مجرب ما، روند ثبت شرکت خود را در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین قیمت انجام دهید.

چگونه در شهر قدس شرکت ثبت کنیم؟

پیش از انجام هر اقدامی نیاز است تا زمینه فعالیت و هدف از ثبت شرکت خود را مشخص کنید. این امر می‌تواند مشخص‌کننده مواردی نظیر تعداد اعضای مورد نیاز باشد. سپس نوبت مشخص نمودن نوع شرکت است. بر اساس قوانین تجارت کشور شما می‌توانید شرکت خود را از یکی از موارد زیر انتخاب کنید:

  • شرکت سهامی خاص و سهامی عام
  • شرکت با مسئولیت محدود
  • شرکت تعاونی
  • شرکت تضامنی
  • شرکت مختلط سهامی و مختلط غیر سهامی

در حال حاضر، شرکت‌های مسئولیت محدود و سهامی خاص 2 نوع از رایج‌ترین شرکت‌هایی هستند که در کشور و البته شهر قدس ثبت می‌گردند. لازم است بدانید مجوز فعالیت شرکت شما پس از مشخص و ثبت نمودن نوع شرکت به شما اعطا خواهد شد.
در صورتی که خود شما مسلط به روند ثبت شرکت هستید لازم است به اداره ثبت شرکت ها شهر قدس مراجعه نموده و این فعالیت را دنبال کنید.

ثبت شرکت های شهر قدس نیاز به چه مدارکی دارد؟

حال که با مزایای ثبت شرکت آشنا شدید لازم است تا اولین قدم یعنی آماده‌سازی مدارک را بردارید. پس از آنکه نوع شرکت خود و سرمایه اولیه را مشخص نمودید باید مراحل زیر را دنبال کنید. در ابتدا زمینه فعالیت شرکت شما باید معین باشد. سپس باید نامی را برای شرکت خود انتخاب کنید که از هر نظر با برند و زمینه فعالیت شما هماهنگی داشته باشد. سپس نیاز است تا با مراجعه به سامانه‌ای که برای ثبت شرکت طراحی شده، مدارک مورد نیاز را بارگزاری کرده و منتظر تائید نهایی کارشناسان بمانید. در نهایت آگهی ثبت شرکت شما در روزنامه‌های رسمی کشور چاپ شده و اکنون شما می‌توانید فعالیت خود را به صورت قانونی آغاز کنید.
برای ثبت شرکت در شهر قدس شما به مدارک زیر نیاز خواهید داشت:

  • مدارک شناسایی اعضا و بازرسین شرکت
  • مشخص نمودن امضای صاحبین شرکت
  • انتخاب نام شرکت
  • تعیین زمینه فعالیت شرکت
  • مشخص نمودن سرمایه اولیه شرکت
  • تنظیم و امضای اساسنامه، اظهارنامه و شرکتنامه

همانطور که مشاهده کردید، طی نمودن این مراحل امری است که نیاز به دقت و حساسیت بالایی دارد. از این رو در صورتی که وقت کافی برای این امر را ندارید توصیه می‌کنیم روند ثبت شرکت خود را به کارشناسان مجرب ما در دنیز ثبت بسپارید.

خدمات ثبت شرکت در شهر قدس

ثبت شرکت چقدر طول می‌کشد؟

مدت زمانی که ثبت شرکت طول خواهد کشید بستگی به چندین فاکتور مهم دارد. به عنوان مثال، ناقص بودن مدارک و یا وجود مشکل در فرایند ثبت شرکت از جمله عواملی هستند که سبب طولانی‌تر شدن این فرایند می‌گردند. به طور کلی باید گفت در صورتی که تمامی مدارک شما آماده و بدون نقص باشد و مشکلی از طرف سامانه به شما اعلام نگردد (به عنوان مثال تکراری بودن نام شرکت) روند ثبت شرکت حداکثر یک هفته به طول خواهد انجامید.
مجموعه دنیز ثبت به عنوان یک شرکت ثبت معتبر در تهران، از سابقه درخشان در امور قانونی ثبت شرکت در شهر تهران برخوردار است و با وجود کارشناسان مجرب خود در امر ثبت شرکت در شهر قدس این امر را در سریع‌ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه برای همراهان گرامی خود انجام خواهد داد. شما عزیزان در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ثبت شرکت، اطلاع از تعرفه‌ها و… می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نموده و راهنمایی‌های لازم را دریافت نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *