مراحل ثبت شرکت در هشتگرد

ثبت شرکت در هشتگرد

ثبت شرکت در هشتگرد


ثبت شرکت در هشتگرد با توجه به موقعیت این شهر در استان البرز می تواند مزایای خوبی را به همراه داشته باشد. دنیز ثبت مراحل صفر تا 100 ثبت شرکت را با بهترین تعرفه، برای شما هموارتر نموده است.
ثبت شرکت یکی از مهم ترین کارهایی است که افراد قبل از راه اندازی کسب و کار باید آن را انجام دهند. امروزه افراد زیادی برای انجام فعالیت های هدفمند در شرکت های مختلف نیاز به کسب مجوز دارند. اما ثبت شرکت چیست؟ برای این که بتوانیم شرکتمان را ثبت کنیم باید چه مراحلی را طی نماییم؟ مدارک مورد نیاز برای این کار چیست؟ این سوالاتی است که افراد قبل راه اندازی کسب و کارشان به آن فکر می کنند و به دنبال جواب هستند. افراد به دنبال راهی هستند که به راحتی شرکت خود را ثبت و شروع به کسب و کار قانونمند کنند. این موضوع اولین چیزی است که اهیمت دارد و شرکت شما بعد از ثبت به صورت کاملا قانونی شناخته می شود. بیشتر اشخاص فکر می کنند که ثبت شرکت کار بسیار راحتی است؛ اما باید گفت این کار شرایط و قوانین مهمی دارد که باید هر یک از آن ها را رعایت نمایید. در ادامه راجع به این موضوع و مراحل ثبت شرکت در هشتگرد اطلاعاتی را در اختیارتان قرار می دهیم. شرکت ثبت ونیز یکی از بزرگترین کمپانی ها در ایران است که شما را در امر ثبت شرکتتان راهنمایی می کند.

هدف از ثبت شرکت های مختلف چیست؟

 

هدف از ثبت شرکت چیست
هدف از ثبت شرکت چیست

یکی از سوالاتی که ممکن است ذهن بیشتر افراد را درگیر خود کند اینست که در حقیقت هدف از ثبت شرکت ها چیست؟ که ما در ادامه جواب این سوال را برای شما شرح خواهیم داد. در حقیقت باید گفت که یکی از مهم ترین دلایلی که باید شرکت خود را ثبت کنیم حمایت قانونی است. زمانی که شرکتی ثبت می شود هرگونه اختلافاتی که میان شرکا و حتی مشتریان پیش بیاید پیگیری قانونی دارد و تمام مدارک و سندها بررسی می شوند. دیگر ویژگی های ثبت کردن شرکت، رسمی شدن فعالیت های مختلف است، چرا که می توانید از انواع امکاناتی که دولت به این گونه شرکت ها می دهد استفاده کنید؛ برای مثال گرفتن وام. همچنین ثبت کردن شرکت ها به شما مجوز معامله با کمپانی های خارجی را می دهد؛ پس حتما به این موضوع توجه ویژه ای کنید.

چه نوع شرکت هایی ثبت می شوند؟

شهر هشتگرد به دلیل موقعیت مهمی که دارد جایگاه خاصی برای ساخت شرکت های مختلفبه شمار می رود. به طور کلی انواع سازه هایی که می توان در هشتگرد و دیگر شهرها به ثبت رساند عبارتند از شرکت های تعاونی، تضامنی، نسبی، سهامی، غیر سهامی و غیره. از طرفی کسانی که برای ثبت شرکت های خود مراجعه می کنند باید توجه داشته باشند که ویژگی هایی که یک سازه مناسب برای کسب کار دارد چه هستند.
ممکن است گاهی سازه شما تمام ویژگی ها را نداشته باشد؛ در این صورت باید با همفکری مشکل را حل کنید و به فکر راه اندازی کسب و کار بدون مجوز نشوید. برند ما با نام دنیز آماده ثبت انواع شرکت های اداری است و با بیشتر از ده سال سابقه موفق، انتخاب بسیار درستی خواهد بود؛ چرا که افراد متخصص زیادی در این حیطه در حال کار کردن هستند. شما می توانید با مشاوران ما درباره ثبت انواع شرکت ها و سازه های مختلف صحبت کنید.

برای ثبت شرکت در هشتگرد باید چه مراحلی را طی کنیم؟

 

مراحل ثبت شرکت در هشتگرد
مراحل ثبت شرکت در هشتگرد

 

از آن جایی که ثبت شرکت ها اهمیت بسیار زیادی دارند؛ پس مراحل متفاوت و مهمی هم خواهند داشت که ما در زیر مراحلی که باید برای ثبت شرکت و سازه های خود طی کنید را شرح داده ایم:

  • سرمایه مناسب: اولین مرحله مشخص کردن سرمایه مناسب است؛ چرا که نقش بسیار مهمی دارد. معمولا در قانون تجارت 1.000.000.000 ریال و بیشتر سرمایه قابل قبولی است و زیر قیمت گفته شده برای شروع کسب و کار مناسب نیست. مدت زمان ثبت شرکت ها و سازه ها در هشتگرد 15 الی 20 روز کاری است.
  • مدارک مورد نیاز: یکی از مهم ترین موارد برای ثبت شرکت ها مدارک‌ اصلی است. بعضی از مدارکی که حتما باید با خود داشته باشید عبارتند از کپی شناسنامه و کارت ملی کلیه هیئت مدیران، گواهی عدم سوء پیشینه، امضا کلیه هیئت مدیران در اقرارنامه اشتغال دولتی، مشخص کردن اسامی مورد نظر برای شرکت به ترتیب اولویت، تعیین موضوعی که شرکت می خواهد در آن حیطه فعالیت کند، دادن آدرس دقیق محل فعالیت شرکت، تعیین سهامداران، مشخص کردن اساسنامه، شرکتنامه‌، تقاضانامه و غیره.
  • انتخاب افراد مناسب: توجه داشته باشید که افراد مناسب و کار بلد را برای تولید محصولات انتخاب کنید؛ چرا که باعث پیشرفت کسب و کار شما می شوند. همچنین مدیر عامل شرکت باید از علم کافی برخوردار باشد. قطعا با انتخاب افراد مناسب بعد از مدتی حتما می توانید به راحتی برندسازی کنید و کسب و کار جدیدی راراه اندازی نمایید.

ثبت شرکت های مختلف چه مزیت هایی دارند؟

ثبت شرکت های مختلف در واقع مزیت های بسیار زیادی دارند که هر کدام به نفع شما خواهد بود. ما بعضی از این ویژگی ها را در زیر برای شما شرح داده ایم:

  1. زمانی که شما سازه خود را ثبت کنید، اساسنامه شرکت نیز در مرجع همه شرکت ها ثبت خواهد شد. همچنین در اساسنامه میزان سهام، سرمایه، نوع شرکت و غیره ذکر شده است، بنابراین، زمانی که بین شریکان و اشخاص ثالث از جمله مشتریان شرکت هر گونه اختلافی پیش آید، با مراجعه به اساسنامه ثبت شده می توانید به راحتی این مشکل را حل کنند.
  2. از دیگر مزایای ثبت شرکت این است که، نمایندگان و مدیران شرکت می توانند در حراج هامرا مزایده ها و مناقصه ها شرکت نمایند و این موضوع باعث می شود در معامله های پر سود شرکت حضور داشته باشند.
  3. با ثبت شرکت ها در هشتگرد، این امکان برای شرکت و نماینده و مدیر قانونی شرکت ایجاد می شود که با اخذ کارت بازرگانی، در عرصه تجارت خارجی، به امر صادرات و واردات به راحتی بپردازید.
  4. یکی دیگر از ویژگی های شرکت هایی که ثبت شده اند این است که از لحاظ قانونی می توانند از تسهیلات بانکی و کمک های دولتی برای گسترش فعالیت های خود استفاده کنند.

ثبت شرکت در هشتگرد با مجموعه ثبت دنیز در کمترین زمان و مناسب ترین قیمت توسط کارشناسانی خبره انجام می شود.

سوالات متداول شما

تعرفه ثبت شرکت در هشتگرد چقدر است؟

ثبت شرکت در هشتگرد با توجه به عواملی می تواند تعرفه متفاوتی داشته باشد. جهت دریافت مشاوره می توانید با مشاورین دنیز ثبت در تماس مستقیم باشید.

چرا ثبت شرکت در هشتگرد با دنیز ثبت؟

دنیز ثبت با دارا بودن سابقه ای درخشان در زمینه ثبت شرکت در استان البرز، بهترین تعرفه را در سریعترین زمان ممکن به متقاضیان خود ارائه می دهد.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *