ثبت شرکت در ملارد

ثبت شرکت در ملارد

ثبت شرکت در ملارد


ثبت شرکت در ملارد یکی از چندین خدماتی است که امروزه توسط شرکت‌های ثبتی کشور از جمله دنیز ثبت به متقاضیان راه اندازی کسب و کارهای تجاری ارائه می‌ شود. شاید در نگاه اول، مسئله ثبت شرکت چندان با اهمیت به نظر نرسد اما باید بدانید اگر قصد دارید به فعالیت تجاری و اقتصادی خود وجه قانونی ببخشید و اعتماد مشتریان داخلی و بین‌المللی را به سادگی جلب کنید می‌بایست در ابتدا فعالیت اقتصادی خود را به طور قانونی ثبت کنید. شما با ثبت یک شرکت تجاری به طور قانونی می‌توانید میزان سود ناشی از فروش محصولات یا ارائه خدمات را به شکل چشمگیری افزایش دهید. در صورتی که تمایل دارید در این زمینه اطلاعات لازم را کسب کنید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

راهنمای ثبت شرکت در ملارد

ثبت شرکت در ملارد به شما کمک خواهد کرد تا فعالیت تجاری خود را به شکل کاملا حرفه‌ای و البته قانونی آغاز نموده و آن را دنبال کنید. این کار از هر جهت برای صاحبین کسب و کار دارای مزایا خواهد بود. به عنوان مثال، بخشیدن وجه قانونی به فعالیت تجاری، جلب اعتماد مشتریان و در نهایت افزایش سود از جمله مزایایی هستند که می‌توان به آنها اشاره کرد. به علاوه اینکه این افراد می‌توانند تا از مزایای قانونی در برخی موارد نظیر معافیت‌های مالیاتی نیز استفاده کنند. در صورتی که تمایل به ثبت شرکت در ملارد را دارید در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

ثبت شرکت در ملارد کرج

چرا شهر ملارد را برای ثبت شرکت انتخاب کنیم؟

همانطور که احتمالا می‌دانید شهرستان ملارد یکی از شهرستان‌های استان تهران محسوب می‌شود که در فاصله 50 کیلومتری از تهران قرار دارد. این شهرستان همچنین مرزهای مشترکی با استان البرز، استان مرکزی و همچنین شهریار نیز دارد بنابراین می‌توان گفت از وسعت نسبتا زیادی برخوردار است. فاصله این شهرستان با تهران و همچنین وجود روستاهای متعدد در این منطقه سبب شده تا فعالیت‌هایی نظیر کشاورزی و دامداری با افزایش نسبتا قابل توجهی همراه شود. با در نظر گرفتن این موارد می‌توان گفت شهرستان ملارد می‌تواند از پتانسیل خوبی برای شروع یک فعالیت اقتصادی برخوردار باشد و در مدت کوتاه بتوان افق خوب و ایده‌آلی را برای آن در نظر گرفت. برای ثبت یک شرکت به شکل قانونی در شهرستان ملارد کافیست تا با در اختیار داشتن مدارک مربوطه فعالیت خود را آغاز نمایید.
این امر می‌تواند تاثیر به سزایی در مسیر فعالیت یک کسب و کار اقتصادی ایفا کند. صاحبین کسب و کارها می‌توانند با انتخاب و ثبت شرکت در این شهرستان، فعالیت تجاری و اقتصادی خود را به شکل قانونی آغاز نموده و از مزایای بی‌نظیر آن برخوردار شوند. به طور کلی فرایند ثبت شرکت امری است که نیاز به دقت و حساسیت بالایی دارد. اگر خود شما تمایل به انجام این امر دارید می‌بایست اطلاعات لازم و ضروری در این زمینه را در اختیار داشته باشید. در غیر اینصورت، توصیه ما این است که به منظور انجام فرایند ثبت شرکت خود در سریع‌ترین زمان ممکن و با پایین‌ترین قیمت، این کار را به متخصصین مجرب ما در دنیز ثبت بسپارید.

چه شرکتی را می‌توان در شهرستان ملارد ثبت کرد؟

همانطور که کمی قبل‌تر اشاره کردیم، شهرستان ملارد به دلیل ظرفیت‌های بالای خود، موقعیت جغرافیایی و همچنین پتانسیل‌های بسیار زیادی که دارد امروزه به مقصد بسیاری از افرادی تبدیل شده که قصد دارند یک فعالیت تجاری را آغاز نمایند. ثبت یک شرکت به شکل قانونی یک روش بسیار مطمئن و ایده‌آل برای افراد است که فعالیت اقتصادی خود را آغاز نموده و با بهره‌گیری از ظرفیت منطقه، سعی در گسترش و توسعه آن داشته باشند.
انواع شرکت‌هایی که متقاضیان می‌توانند در این منطقه به ثبت برسانند از نوع شرکت‌های سهامی خاص، سهامی عام، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت دانش بنیان و غیره هستند که هر یک دارای شرایط و مدارک مشخصی می‌باشند . با این حال با در نظر گرفتن آمار شرکت‌های ثبت شده در ملارد باید گفت ثبت شرکت با مسئولیت محدود بیش از سایر شرکت‌ها مورد استقبال افراد قرار گرفته است. با در نظر گرفتن تمامی این موارد، باید گفت شما به عنوان صاحب یک کسب و کار باید اطلاعات و دانش کافی در این زمینه را در اختیار داشته باشید تا بتوانید کلیه مراحل ثبت شرکت را بدون مشکل طی کنید. در بخش بعدی، به شما خواهیم گفت که برای ثبت شرکت در ملارد به چه مدارکی نیاز دارید.

خدمات ثبت شرکت در ملارد

برای ثبت شرکت در شهرستان ملارد به چه مدارکی نیاز است؟

همانطور که گفته شد، شرکت‌های با مسئولیت محدود از جمله پرطرفدارترین شرکت‌هایی هستند که در منطقه ملارد به ثبت می‌رسند. منظور از شرکت مسئولیت محدود آن است که دو یا چند نفر به عنوان شریک، با در نظر گرفتن سرمایه‌ای که به شرکت می‌آورند در قبال تعهدات و قروض شرکت مسئولیت دارند. در چنین شرکت‌هایی، سهم‌الشرکه یا آورده شرکا، تقسیم به سهام نشده است و به طور آزادانه نمی‌توان آن را معامله نمود.
اگر بخواهیم به طور کلی نگاهی به ویژگی‌های یک شرکت با مسئولیت محدود بیندازیم باید گفت تعداد شرکا در این شرکت‌ها معمولا محدود است و می‌تواند از اشخاص حقیقی یا حقوقی تشکیل شده باشد. همچنین کسانی که در تشکیل این شرکت نقش دارند معمولا رابطه مالی، دوستانه و خانوادگی دارند. حال که با ویژگی‌های این شرکت آشنا شدید قصد داریم مدارک مورد نیاز برای ثبت این نوع از شرکت‌ها را عنوان کنیم. این موارد عبارتند از:

  • تقاضانامه امضا شده شرکت (دو برگه)
  • شرکتنامه امضا شده شرکت (دو برگه)
  • اساسنامه امضا شده شرکت (دو نسخه)
  • کپی و اصل مدارک شناسایی تمامی شرکا
  • گواهی عدم سوء پیشینه اعضای هیئت مدیره
  • مجوز شرکت (در صورت وجود)
  • صورتجلسه امضا شده مجمع عمومی موسسین شرکت (دو نسخه)
  • وکالتنامه (در صورت وجود)
  • تعهدنامه اعضای هیئت مدیره

در این مقاله از دنیز ثبت در مورد ثبت شرکت در ملارد و مدارک مورد نیاز برای این امر و همچنین علل انتخاب شهر ملارد به عنوان نقطه شروع فعالیت اقتصادی شما صحبت کردیم. اگر به دنبال موسسه ثبت شرکت در ملارد برای ثبت فعالیت کسب و کار اقتصادی خود به صورت قانونی هستید کافیست تا به منظور دریافت مشاوره با کارشناسان مجرب و متخصص ما در دنیز ثبت تماس حاصل نمایید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *