ثبت شرکت بین المللی در ایران

ثبت شرکت بین المللی در ایران

ثبت شرکت بین المللی در ایران موجب شده تا شرکت‌ها بتوانند به شکل بهتری در زمینه جذب سرمایه‌گذار خارجی، حوزه‌های فناوری و بازاریابی برای ارسال محصولات خود به کشورهای دیگر فعالیت کنند. انواع شرکت‌های بین‌المللی وجود دارد که هر مجموعه می‌تواند بر اساس نوع سرمایه‌گذاری و نیازهای ضروری خود، اقدام به دریافت مجوزهای لازم نماید. در صورت انتخاب مجموعه دنیز ثبت برای طی کردن روال اداری ثبت شرکت، می‌توانید مناسب‌ترین هزینه ثبت شرکت بین‌المللی را بپردازید. زیرا کارشناسان این مجموعه با تمام روال اداری آشنا بوده و به سرعت این کارها را انجام می‌دهند.

 

شرایط ثبت شرکت بین‌المللی در ایران

شرکت بین المللی یا شرکت‌های چند ملیتی قالب خاصی ندارند؛ بلکه فعالیت‌های آنها به خارج از مرزها گسترده است. در واقع به شرکت‌هایی می‌گویند که با کشورهای دیگر در ارتباط بوده و محصولات و خدمات خود را به راحتی صادر می‌کنند.
بازار داخلی کشورها برای گسترش اقتصاد کافی نبوده؛ به همین جهت بازرگانان سعی دارند تا فعالیت‌های اقتصادی خود را به خارج از مرزها ببرند. به همین سبب روز به روز گسترش و ثبت شرکت بین‌المللی در ایران بیشتر احساس می‌شود.
شرکت‌های بین‌المللی هم باید مانند سایر شرکت‌های دیگر به ثبت برسند، تا به راحتی هویت آنها قابل شناسایی و پیگیری باشد. اگر در این حوزه نیاز به دریافت مشاوره دارید، مجموعه دنیز ثبت می‌تواند در تمام مراحل در کنار شما باشد.
از مهمترین شرایط ثبت شرکت بین المللی در ایران این است که باید مطابق قانون کشور عمل کند. برای فعالیت در کشورهای دیگر باید مطابق حقوق بین‌الملل خصوصی هر کشور قوانین حاکم بر آن را نیز مد نظر قرار بدهد.

 

بررسی انواع شرکت‌های بین‌المللی

بررسی انواع شرکت‌های بین‌المللی

 

دنیای امروز که برای انجام هر نوع فعالیت اقتصادی نیاز به تأسیس شرکت از افراد برای انجام فعالیت‌های خود تحت پوشش قانون سعی می‌کنند تا با ثبت شرکت بین‌المللی در ایران فعالیت‌های خود را گسترش بدهند. در حال حاضر انواع شرکت‌های بین‌المللی قابل ثبت بوده که هر مجموعه متناسب با نوع فعالیت تجاری می‌تواند اقدام به ثبت شرکت کند.
در این بخش به بررسی انواع شرکت‌های بین‌المللی به صورت کوتاه می‌پردازیم:

شرکت مادرParent Company

شرکت مادر که معمولاً در کشور مبدا تأسیس شده و زیر مجموعه‌های آن در کشورهای دیگر تأسیس می‌شوند. این نوع شرکت‌ها به مدیریت زیر مجموعه‌های خود به طور دقیق و کامل می‌پردازند و سهام آن نسبت به شرکت‌های زیر مجموعه بیشتر از ۵۰ درصد است.

شرکت هلدینگ Holding Company

شرکت هلدینگ به شرکت‌هایی گفته می‌شود که خودشان توانایی تولید کالا یا خدمات را ندارند. اما با شرکت‌ها و مراکز تولیدی همکاری مستقیم دارند و کمک می‌کنند تا ریسک معاملات مالی کارخانجات کاهش پیدا کند.

 

مزایای ثبت شرکت بین المللی

یک شرکت بین المللی می‌تواند محصولات خود را به کشورهای دیگر صادر کند، این موضوع بر روند زندگی افراد از لحاظ اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تأثیر مثبت زیادی می‌گذارد. این موضوع موجب شده تا افراد صاحب نظر در حوزه اقتصاد بتوانند با بررسی شرکت‌های بین‌المللی در مورد آینده اقتصاد جهان هم اظهار نظر کنند.
با داشتن اطلاعات بسیار کم هم متوجه می‌شوید که ثبت شرکت بین‌المللی در ایران مزیت‌های بسیار زیادی به دنبال دارد که در ادامه به چند مورد آن می‌پردازیم:

  • فراهم آمدن شرایط ورود به بازارهای بین‌المللی با امکان صادرات محصولات و خدمات به صورت انبوه
  • فراهم آمدن شرایط افتتاح حساب بانکی بین‌المللی
  • نرخ بالای برگشت سرمایه و به دست آوردن سود و درآمد بیشتر
  • امکان مدیریت بهتر منابع و نیروهای انسانی به دلیل همکاری با شرکت‌های توانمند بین‌المللی
  • استفاده از معافیت‌های مالیاتی به دلیل تشویق‌های دولت برای صادرات بیشتر
  • آسان‌تر شدن شرایط اخذ اقامت به واسطه ثبت شرکت بین المللی
  • آسان‌تر شدن شرایط نقل و انتقال شرکت ثبت شده به افراد دیگر
  • گسترش پیدا کردن تجارت و تقویت برند و در نتیجه به دست آوردن شهرت و اعتبار زیاد

 

هزینه ثبت شرکت بین المللی چقدر است؟

برای افرادی که قصد ثبت شرکت بین‌المللی در ایران را دارند، یک مسئله بسیار مهم به غیر از طی کردن روال اداری، مشخص بودن هزینه‌های ثبت است. به طور معمول هزینه ثبت شرکت بین المللی ارتباط مستقیم با کشور میزبان دارد، به همین دلیل به راحتی نمی‌توان اعداد و ارقام مشخصی را بیان کرد.
به عنوان مثال در کشورهای آسیایی به نسبت کشورهای اروپایی هزینه‌ها مناسب‌تر بوده و البته در کشور ترکیه که در همسایگی ما است، نسبت به سایر کشورهای همسایه هزینه بالاتری باید بپردازید. از آنجایی که با توجه به نوع فعالیت شرکت، نوع کشور مقصد، گرفتن اقامت یا موارد دیگر هزینه‌های ثبت شرکت بین‌المللی متفاوت بوده؛ لازم است که حتماً از افراد متخصص و کاربلد در این زمینه مشاوره دریافت کنید.
بهتر است قبل از اقدام به ثبت شرکت بین‌المللی با در نظر گرفتن توانمندی‌های اقتصادی کشور مقصد و مزیت‌های مالی آنها تصمیم گیری کنید. برای این تصمیم گیری‌های آگاهانه نیاز به دریافت مشاوره‌های تخصصی دارید، تا در نهایت یک تصمیم مناسب و پرسود بگیرید.

 

مدارک لازم برای ثبت شرکت بین‌المللی چیست؟

برای ثبت هر نوع شرکتی نیاز است که مدارک خاصی تهیه شود، تا بتواند هویت و نوع کسب و کار را اثبات کند. برای ثبت شرکت بین المللی در ایران هم نیاز است که برخی از مدارک شناسایی و همچنین مدارک فعالیت شرکت برابر با اصل شده و در اداره ثبت، شرکت خود را ثبت کنید. در ادامه به معرفی برخی از مهم‌ترین این مدارک می‌پردازیم:

  • کپی برابر اصل کارت ملی و شناسنامه مدیران و صاحبان حق امضاء
  • تنظیم اظهارنامه
  • اصل گواهی و کپی علامت تجاری برای ثبت در پرونده
  • ارائه روزنامه رسمی تأسیس برای اشخاص حقوقی
  • ارائه آخرین تغییرات شرکت برای اشخاص حقوقی
  • تکمیل و ارائه فرم مخصوص جهت ثبت شرکت بین المللی به زبان انگلیسی
  • اخذ تصدیق نامه در ایران
  • هزینه‌های مربوط به ثبت در کشور میزبان
  • کپی برابر اصل گواهی ثبت برند شرکت
  • کپی پاسپورت همه اعضای شرکت

 

بهترین خدمات ثبت شرکت در کرج با دنیز ثبت

با توجه به اینکه ثبت شرکت بین المللی در ایران سود و مزایای بسیار زیادی دارد، افراد زیادی ترجیح می‌دهند تا فعالیت‌های خود را گسترش داده و شرکت بین المللی داشته باشند. اما ممکن است طی کردن پروسه ثبت دردسرهای فراوانی ایجاد کند.
به همین جهت پیشنهاد می‌شود در هنگام انجام کار از افراد متخصص و کار بلد مانند کارشناسان مجموعه دنیز ثبت مشاوره دریافت کنید. زیرا این مجموعه از بهترین خدمات ثبت شرکت در کرج را با قیمت مناسب ارائه می‌دهد.
مجموعه دنیز ثبت با داشتن نیروهای حرفه‌ای و آموزش دیده در کوتاه‌ترین زمان ممکن متناسب با نوع فعالیت اقتصادی شما بهترین کشور میزبان را معرفی می‌کنند.
درست است که هزینه ثبت شرکت بین المللی باید در کشور میزبان پرداخت شود؛ اما مجموعه دنیز ثبت شرایطی را به وجود آورده که هزینه‌های مربوط به ثبت شرکت در داخل کشور کاهش پیدا کرده و سرعت انجام کار افزایش یابد. فقط کافیست با کارشناسان این مجموعه در ارتباط باشید، تا از بهترین خدمات آنها بهره‌مند گردید.

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *