بهترین مجموعه ثبت شرکت در ایران

بهترین مجموعه ثبت شرکت

برای این که بهترین مجموعه ثبت شرکت در هر کجا از ایران را انتخاب کنید، باید ابتدا اطلاعات کافی در مورد شرکت‌های تجاری که در قانون ایران تعیین شده‌اند، دریافت کنید. همچنین انتخاب بهترین موسسۀ ثبت نیز یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید جهت ثبت شرکت بررسی کرد. انتخاب بهترین مجموعه ثبت شرکت نیازمند تحقیق و بررسی منابع گوناگون است. همین امر از حوصلۀ بسیاری از افراد خارج است. عدم بررسی و انتخاب مؤسسۀ ثبت معتبر منجر به توقیف یا عدم ثبت شرکت می‌شود. در ادامۀ این مطلب از وب‌سایت ثبت دنیز به بررسی نکات مهم در انتخاب بهترین مجموعه ثبت شرکت در ایران خواهیم پرداخت.

بهترین مجموعه ثبت شرکت

ویژگی بهترین مجموعه ثبت شرکت در ایران

بسیاری از مراجعه‌کنندگان و متقاضیان ثبت شرکت تصور دارند، با تکمیل مدارک و مراجعه به ادارۀ ثبت، شرکت آنها به راحتی ثبت می‌گردد. لازم به ذکر است چنین ذهنیتی کاملاً غلط است. مهم‌ترین مرحلۀ ثبت شرکت به صورت اینترنتی است که متقاضیان بسیاری به دلیل عدم آشنایی با سامانۀ ثبت شرکت به دنبال بهترین مؤسسۀ ثبت شرکت هستند. البته در این مورد حساسیت نیاز است. زیرا با تأسیس شرکت تجاری بلافاصله مسئولیت صاحبان شرکت آغاز می‌شود.

بنابراین اگر در اساس‌نامه به خوبی پیش‌ بینی صورت نگیرد، شرکت در آینده برای فعالیت‌های تجاری خود با مشکل مواجه می‌شود. در مقابل شرکت‌هایی که بر اساس اصول و توافقات شرکاء، رعایت نکات و اضافه کردن مواد اصولی در اساسنامه از همان اول پایه‌های تأسیس شرکت را به خوبی بنا کنند، هیچ یک از مشکلات اساسی را در آینده تجربه نخواهند کرد. در قانون تجارت 8 انواع شرکت‌های تجاری معرفی شده‌اند، اما به دلایل متعدد برخی به عنوان بهترین گزینه برای ثبت شرکت فعالیت دارند.

بهترین مجموعه ثبت شرکت

اصول انتخاب بهترین مجموعه ثبت شرکت

یک مجموعۀ ثبت خوب، انواع خدمات مربوط به ثبت را ارائه می‌دهد. تمامی شرایط و نکات ثبت شرکت، با ذکر دلایل موجه به اطلاع شما می‌رسند. بنابراین شما در مشاورۀ ثبت شرکت باید در چند مرحله با مجموعۀ ثبت شرکت اطلاعات لازم را برای ثبت دریافت کنید. مشاوران بهترین مجموعه ثبت شرکت با شما صادق هستند و منافع شما به عنوان یک موکل به منافع شرکت ثبتی ارجحیت دارند.

  • انتخاب یک مشاور حرفه ای

اولین چیزی که شما از طریق یک گفت و گوی تلفنی می‌توانید برای انتخاب بهترین مجموعه ثبت شرکت بررسی کنید، مشاور مجموعۀ ثبت شرکت است. کسی که با شما صحبت می‌کند، دارای دو ویژگی مطلوب است. اولین مورد این است که توانایی انتقال مطلب را دارد و دوم این که باید هر آنچه شما سؤال کنید را به درستی پاسخ دهد. بهترین مجموعه ثبت شرکت همواره حساسیت خاصی را در جذب نیرو دارد. از این رو اشخاصی را استخدام می‌کند که اطلاعات حقوقی و ثبتی کاملی دارند. بنابراین یک مشاور خوب دغدغۀ جذب شما را به هر قیمتی ندارد، بلکه قصد دارد شما بعد از بررسی‌های لازم، به دلیل ارائه اطلاعات لازم، این مجموعۀ ثبت شرکت را انتخاب کنید.

  • سنجش بهترین مشاوره ثبت شرکت

از دیگر موارد مهم در انتخاب بهترین مجموعه ثبت شرکت مشاوره ثبت شرکت است. در مشاوره ثبت شرکت شما نیاز به یک سری اطلاعات دارید. اطلاعاتی مانند این که بهتر است چه شرکتی ثبت کنید؟ چه تعداد اعضاء برای ثبت شرکت لازم دارید؟ مهم‌تر از همه این که شما از طریق ثبت شرکت قصد رسیدن به چه اهدافی را دارید؟ شرکت‌های تجاری را بر اساس موضوع فعالیت می‌توان در چند دسته قرار داد. به صورت عرفی برخی شرکت‌های تجاری در برخی از موضوعات شناخته‌ شده‌تر هستند؛ مثل شرکت‌های سهامی خاص در موضوعات عمرانی. بنابراین ویژگی دیگر بهترین مجموعه ثبت شرکت، ارائه مشاورۀ ثبت شرکت به صورت کامل است. هر آنچه که به دنبال آن هستید، را مشاورۀ تلفنی یا حضوری در اختیار شما قرار می‌دهند.

بهترین مجموعه ثبت شرکت

  • هزینه و تعرفه ثبت شرکت

یکی از مهم‌ترین موارد برای هر متقاضی ثبتی، هزینه‌ای است که باید پرداخت کند. فرآیند ثبت شرکت دارای هزینه‌ها و واریزی‌های دولتی است؛ مثل هزینۀ حق ثبت در حساب ادارۀ ثبت شرکت، هزینۀ مربوط به روزنامه رسمی و کثیرالانتشار شرکت که پرداخت آنها اجباری است. اما مواردی که سبب تفاوت قیمت ثبت شرکت می‌شوند، سرمایه، موضوع، تعداد اعضاء و غیره است. این موارد معین هزینۀ ثبت شرکت هستند.

بهترین مجموعه ثبت شرکت مجموعه‌ای است که با دریافت مبلغ مناسبی بهترین خدمات را ارائه دهد. برخی از مجموعه‌های ثبت شرکت‌، قیمت کمتری از واریزی‌های دولتی را پیشنهاد می‌کنند، تا به هر قیمتی با شما کار کنند. اما بعد از عقد قرارداد هزینه‌های واقعی را مرحله به مرحله از شما دریافت می‌کنند. حتی برخی از از این شرکت‌ها هزینۀ ثبت شرکت را به مبالغ غیرمتعارف دریافت می‌کنند.

  • گزارش خلاصه وضعیت پرونده

در بهترین مجموعه ثبت شرکت همیشه ارتباط مشاور یا کارشناس اجرایی با موکل ادامه دارد. از این رو گزارش خلاصۀ وضعیت پرونده به موکل اعلام می‌شود. حتی اگر موکل چندان پیگیری پرونده را انجام ندهد. این امر نشان از مدیریت صحیح یک مجموعۀ ثبتی است. در اصل چنین مجموعه‌ای در زمان خیلی کوتاه تبدیل به بهترین مجموعه ثبت شرکت می‌شود. هر چند که این موضوع در روند همکاری کاملاً مشخص خواهد شد، اما در همکاری‌های بعدی به شما کمک می‌کند.

  • بررسی نظر سنجی های سایت مجموعه حقوقی

بیان و بررسی دیدگاه‌های متقاضیان ثبت شرکت در گذشته، از جمله مواردی است که می‌تواند در زمینۀ بررسی بهترین مجموعه ثبت شرکت به شما کمک کند. مشاهدۀ نظرسنجی در سایت‌های مؤسسات ثبتی ممکن و سهل‌الوصول است. زیرا مشتری خوب با دریافت خدمات خوب دوباره نزد مؤسسۀ معتبر بازمی‌گردد. این بررسی و نتایج گفته شده، اثبات شده است. زیرا خود شما نیز اگر از همکاری با مجموعه‌ای رضایت پیدا کنید، درصورت نیاز به خدمات مورد نظر مجدد به جایی مراجعه خواهید کرد که قبلاً به شما خدمات خوبی ارائه داده است. از این رو مطالعۀ نظر سنجی در سایت نیز می‌تواند به شما در انتخاب بهترین مجموعه ثبت شرکت کمک کند.

بهترین مجموعه ثبت شرکت

  • مشاوره تکمیلی جهت فعالیت شرکت

بسیاری از متقاضیان ثبت شرکت، هنگام مراجعه به مؤسسات ثبت برای اولین بار، قصد شرکت ثبت را دارند. بنابراین شاید اطلاعات کافی و دقیق دربارۀ این موضوعات را ندارند. بعد از ثبت شرکت باید اقدامات دیگری را نیز انجام دهند تا فعالیت خود را آغاز کنند. بهترین مجموعه ثبت شرکت علاوه بر خدمات ثبت شرکت، خدمات مربوط برای ثبت شرکت مانند تشکیل پروندۀ مالیاتی یا اخذ کد اقتصادی را نیز انجام می‌دهند. همچنین در صورتی که این خدمات را انجام ندهند، باید مشاورۀ لازم دربارۀ آن را ارائه دهند. زیرا ندانستن این موضوع در ادامه، موکل را به دردسرهای متعدد می‌اندازد. بر اساس قوانین ایران اصل بر مطلع بودن مردم از قانون است و عدم آگاهی از قوانین ثبت یا قوانین حقوقی مربوط به شرکت‌ها قابل استناد نیست.

  • بررسی اهداف صاحبان از ثبت شرکت

هر شرکتی که تأسیس می‌شود، قطعاً مؤسسان آن به دنبال اهداف و برنامه‌هایی هستند. از این رو باید قبل از این خود شما اعلام کنید به عنوان مؤسس شرکت چه اهدافی دارید، مشاوران ثبتی از شما اهداف و برنامه‌های مربوطه را جویا شوند. چرا در صورتی که شما قصد دارید، بعد از ثبت شرکت در مناقصه‌ای شرکت کنید کار حساس می‌شود. زیرا یک مجموعه ثبت شرکت بدون آگاهی به این موضوع برای شما شرکت با مسئولیت محدود را به ثبت می‌رساند، در حالی که شرکت‌های با مسئولیت محدود چندان اعتباری برای برنده شدن در مناقصه را ندارند. از این رو اگر مشاور از شما هدف ثبت شرکت را سؤال نکند و خود شما نیز دربارۀ اهداف خود نگویید، عملاً شرکتی ثبت خواهید کرد که به پیشرفت اهداف شما کمکی نخواهد کرد. بنابراین بهترین مجموعه ثبت شرکت دارای مشاورانی است که جزئی‌ترین موارد را نیز از شما هنگام مشاوره می‌پرسند.

بهترین مجموعه ثبت شرکت

  • قواعد و مقررات ثبت شرکت تجاری

یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین موارد برای ثبت شرکت، زمان ثبت است. از این رو عدم ارائۀ نکات مربوط به برخی از قوانین موجب می‌شود، درخواست شما بارها رد گردد. زیرا یکی یا تعدادی از این قوانین در درخواست ثبت شما رعایت نشده است. مثل این که برای ثبت شرکت‌های تجاری اشخاصی که استخدام رسمی دولت هستند، نمی‌توانند عضو هیئت مدیره گردند. از این رو ممکن است یکی از اعضاء هیئت مدیره‌ای که معرفی کرده‌اید، چنین شرایطی را داشته و در ادامه با رد درخواست مواجه شوید.

از این رو اگر مشاور چنین نکاتی را به شما اعلام نکند، درخواست شما رد خواهد شد و مدت زمان ثبت شرکت شما به طول می‌انجامد. در حالی که اگر در مشاوره چنین نکته‌ای اعلام شود، شما هرگز با مشکل رد درخواست مواجه نخواهید شد. بنابراین توجه کنید، در مشاوره ثبت شرکت چند درصد از نکات مربوط به قوانین به شما اعلام می‌شوند. همیشه مشاوران بهترین مجموعه ثبت شرکت شما را از قوانین الزامی مطلع می‌کنند، زیرا حسن اعتبار مجموعه برای آنها همواره در اولویت قرار دارد.

  • بررسی محیط بهترین مجموعۀ ثبت شرکت

اگر نوع مشاوره‌ای که قصد دریافت آن از بهترین مجموعه ثبت شرکت را دارید به صورت حضوری است، حتماً محیط کار مجموعه را بررسی کنید. برای این بررسی لازم است شما در مجموعه‌های ثبت شرکت متعدد حضور یابید. از جمله نکات لازم به بررسی این است که مجموعۀ ثبت شرکت، دارای چه بخش‌هایی است؟ یا تعداد مراجعه‌ کنندگان آن زیاد یا کم است؟ این موضوع نیز می‌تواند به شما در انتخاب بهترین مجموعه ثبت شرکت کمک کند.

بهترین مجموعه ثبت شرکت

چرا ثبت شرکت در ثبت دنیز

همانطور که در متن فوق از وبلاگ ثبت دنیز ملاحظه کردید، نکات مهم در بررسی و انتخاب بهترین مجموعه ثبت شرکت بیان شد. در بیشتر موارد لازم است زمان کافی بگذارید و تمام موارد گفته شده جهت انتخاب بهترین مجموعه ثبت شرکت را بررسی نمایید.. ثبت شرکت را می‌توانید به کمک وکیل مجرب و حرفه‌ای در ثبت دنیز انجام دهید. از این رو بدون نگرانی و معطلی برای ثبت شرکت در کرج اقدام نمایید. کافیست از راه ارتباط با ما با کارشناسان ثبت دنیز دربارۀ اهداف خود مانند ثبت شرکت در کرج مشورت نمایید. آن‌ها مراحل را به صورت دقیق برای شما شرح خواهند داد

بررسی نهایی

اصولی که در جهت راهنمایی شما برای انتخاب بهترین مجموعه ثبت شرکت عنوان شد، نتیجۀ سال‌ها تجربۀ کاری ما با موکلان و مجموعه‌های مختلف است. این نکات می‌توانند به شما در انتخاب بهترین مجموعه ثبت شرکت کمک نمایند. اگر این ویژگی‌های گفته شده و مهم را در مجموعه ثبت شرکت مودر نظر مشاهده کردید، می‌توانید با خیال راحت به آن اعتماد کنید. بنابراین شما می‌توانید با مشاوران ثبت دنز در ارتباط بوده و خدمات لازم را دریافت نمایید.

 

به این مطلب امتیاز دهید

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *